Salgs- og markedsudvikling med GimmConsult


GimmConsult tilbyder helheder, som illustreret med 3 cirkler, som også udgør logoet. De 3 cirkler symboliserer et firmas interne parathed, kommunikationsplatformen og markedet/kunderne. Synergien mellem cirklerne udtrykker afhængighedsforholdet i forretningsudviklingen.

Denne synergi er hele grundlaget for GimmConsult som ”ide”.


GimmConsult har udviklet en model for en salgs- og markedsudviklingsproces, der sikrer den bæredygtige udvikling både i forhold til virksomheden og i forhold til markedet. Figurligt drejer det sig om at få pakket rygsækken rigtigt, så indholdet bliver afstemt med konkurrenceforholdene.

De 3 cirkler er indbyrdes forbundne og ingen kan stå alene. Jo mere cirklerne overlapper hinanden, jo stærkere fremstår firmaet overfor kunderne, og jo mere effektivt arbejder firmaet internt.

Hvis cirklerne ikke er indbyrdes forbundne, kan kunden opleve uprofessionalisme, utroværdighed, langsommelighed, forkerte priser etc., og virksomheden selv vil have flaskehalsproblematikker, mange brandslukninger, stress i hverdagen og dårlig indtjening.

Cirklerne udtrykker et afhængighedsforhold og en dynamik, da de altid vil være i bevægelse. De har en tendens til at bevæge sig væk fra hinanden i takt med at faktorerne ændrer sig. Når cirklerne først er blevet indbyrdes forbundne, er hovedopgaven at fastholde den fælles bevægelse i den samme retning.

Det professionelle firma har styr på sine 3 cirkler og tjener penge på sit ”Det Gode Marked”.

 

Tilbage til forside